a Greek Archaic word
ἔρᾰμαι (erame), αγαπώ
meaning in love with, love in a
respectful way
Καλώς ορίσατε
Tο ΕΡΑΜΑΙ έχει σχεδιαστεί για να τιμά την ιστορική πορεία και τη διαχρονική κομψότητα των νεοκλασικών κτιρίων της Πάτρας, αφού πρόκειται για σημαντικό αποτύπωμα της διατηρητέας αρχιτεκτονικής κληρονομιάς της πόλης μας, αλλά και της σύγχρονης οπτικής των ιδιοκτητών.
Καλαίσθητες σουίτες που βρίσκονται σε ένα διώροφο Διατηρητέο-Νεοκλασικό κτίριο συνδυάζοντας άψογα τη δομή, τα υλικά κατασκευής του και ένα λειτουργικό μίνιμαλ εσωτερικό σχεδιασμό, πίσω από την επιβλητική πρόσοψη του παλιού οικήματος, με το άρωμα νοσταλγίας του να είναι μεταδοτικό σε κάθε επισκέπτη.
Συνδέοντας την παράδοση με τον μοντερνισμό, ο χώρος μας παρέχει στους διαμένοντες τη δυνατότητα να ξεκουραστούν σε ένα ευχάριστο περιβάλλον και να θαυμάσουν τη δομική γραμμικότητα του κτιρίου που είναι εξαιρετικά ενορχηστρωμένη με όμορφο σχεδιασμό και διακοσμητικές πινελιές, ενώ η προσοχή σε κάθε κατασκευαστική λεπτομέρεια και η θέρμη για τη σύγχρονη αρχιτεκτονική κυριαρχούν παντού.
Δημιουργήστε τις δικές σας εμπειρίες
#eramai
Η μίνιμαλ έμπνευση αντανακλάται σε όλο το κτίριο χωρίς να επηρεάζεται από το εξωτερικό περίβλημα. Έιναι ένας χώρος φιλόξενος που θα τον ερωτευτείς και θα τον αγαπήσεις ακόμα και όταν δεν είσαι παρών.
Το ΕΡΑΜΑΙ αποτελείται από 8 πολυτελή σουίτες υψηλού αρχιτεκτονικού σχεδιασμού. Οι χώροι έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν υψηλές παροχές φιλοξενίας και ιδιωτικότητας συνδυάζοντας την κομψή άνεση και τη γοητεία της νεοκλασικής εποχής, προσφέροντας οικειότητα και ]πολυτέλεια. Οι περισσότερες σουίτες διαθέτουν μεγάλα παράθυρα, ψηλά ταβάνια και εμφανείς πέτρινους τοίχους αναδεικνύοντας έντονα μέρος της ιστορίας του κτιρίου. Οι σουίτες του τελευταίου ορόφου διαθέτουν μαρμάρινα μπαλκόνια προσφέροντας οπτική πρόσβαση σε κεντρικούς οδούς της πόλης. Θα συναντήσετε φυσικές-γήινες αποχρώσεις, εξαιρετικές στιλιστικές λεπτομέρειες, υπέροχη αύρα και, πάνω απ' όλα, τον σεβασμό που σας αξίζει για να ξεκινήσετε μια όμορφη νέα ημέρα. Κάθε σουίτα είναι προσεκτικά και ξεχωριστά σχεδιασμένη χρησιμοποιώντας δομικά υλικά όπως πέτρα, ξύλο, μέταλλο και μάρμαρο.
Καθώς το ζεστό φως του ήλιου ακτινοβολεί μέσα από τα ψηλά νεοκλασικά παράθυρα, αντανακλάται στα μαρμάρινα μπαλκόνια και αγκαλιάζει αρμονικά τον χώρο, δίνοντας σας την ευκαιρία να αισθανθείτε τη θετική ενέργεια που σας περιβάλλει. Αξίζετε μια εξαιρετική διαμονή που να μπορεί να ανταποκριθεί στην ξεχωριστή προσωπικότητά σας. Είμαστε υπερήφανοι που μπορούμε να προσφέρουμε ποιοτικές υπηρεσίες εξασφαλίζοντας σας μια αξέχαστη και εκλεπτυσμένη εμπειρία με μοναδική προσέγγιση στη φιλοξενία. Επιτρέψτε μας να σας προσφέρουμε αυθεντικές εμπειρίες.
A1
A1
A2
B1
B2
B3
C1
C2
C3
Ιστορία ενός αιώνα
Μόλις η χρυσή εποχή των σταφιδεμπόρων είχε αρχίσει να αναπτύσσεται στην περιοχή της Αχαΐας, στο κέντρο της πόλης ξεκίνησε η κατασκευή ενός νεοκλασικού αρχοντικού στα τέλη του 1923 με αρχές του 1927, με την ακριβή ημερομηνία υλοποίησης της κατασκευής να είναι δύσκολο να προσδιοριστεί. Αρχικά, το ισόγειο λειτούργησε ως στάβλος αλόγων και συνεργείο επισκευών των τροχήλατων αμαξών. Σύμφωνα με μαρτυρίες γειτόνων ώστε να διευκολυνθεί η ανάγκη των κατοίκων ο χώρος λειτούργησε ως διαμετακομιστικό κέντρο. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι έμποροι της εποχής συγκέντρωναν τα εμπορεύματά τους στο λιμάνι της Πάτρας ή παραλάμβαναν εμπορεύματα ώστε να τα μεταφέρουν στις υπόλοιπες περιοχές της επικρατείας.
Μελλοντικά οι ιδιοκτήτες επέκτειναν το κτίριο με την κατασκευή των ανώτερων επιπέδων, τα οποία χρησιμοποιήθηκαν ως κύρια κατοικία της οικογένειας, προσφέροντας ταυτόχρονα στέγαση στους επιχειρηματικούς εταίρους. Μεταγενέστερα το κτίριο αγοράστηκε από έναν Εβραίο έμπορο χρυσού και χρησιμοποιήθηκε ως οικογενειακή οικία του ιδίου. Η οικογένεια φημιζόταν για την ενεργή κοινωνική της ζωή, φιλοξενώντας πολλές χοροεσπερίδες και πάρτι με εύπορους και επώνυμους ανθρώπους της τοπικής κοινωνίας.
Γύρω στη δεκαετία του 1970 το κτίριο εγκαταλείφθηκε και δεν κατοικήθηκε ξανά, παρά μόνον γινόταν χρήση των χώρων του ισογείου ως ξυλουργικό εργαστήριο. Τις τελευταίες δεκαετίες παρέμεινε κενό και εγκαταλελειμένο έως ότου αναλάβαμε την αναπαλαίωση του.